loading...
سلطان نصیر

 

            {داستان گل سرخ (رُز) ۲۰}

 

ادامه...👇

 

علتی که به هانومان پرداختم شباهت وی با میمون ابانوخ در علوم غریبه تمدن اسلامی هست. زیرا همانگونه که گفته شد میمون هانومان از جنیان میمون شکلی است که در نزد هندوان موکل سفلی روز شنبه است و با زحل ارتباط دارد. و ایزد شانی که رب النوع زحل است. موکل علوی روز شنبه در نزدشان است. 

 

اینجا شاید سوالی پیش بیاید و آن این است که اگر هانومان به ماسون های ایبزایی در اسپانیا کمک می نماید و با آنان ارتباط دارد پس حتما موجودی شیطانی است ؟ 

پاسخ بدین سوال مشکل است. باید ببینیم تعریف ما از شیطانی دقیقا چیست ؟ اگر منظورمان این است که وی از شیاطین جنی است آنگونه که شیاطین جنی رویت شده اند. خیر وی هیچ شباهت ساختاری با چنین نوع از جنیانی ندارد. بلکه علی الظاهر به عنوان یک جن بسیار قدرتمند است که تا حدی نورانی هم به نظر می رسد. 

اینجا سوال دیگری پیش می آید آیا هر موجود نورانی ای لزوما الهی است ؟ 

 در پاسخ باید گفت خیر. هر موجود نورانی لزوما الهی نیست! یعنی به مانند فرشتگان کارگزار درگاه الهی نیست و یا به عنوان یک موجود مکلف به مقام تسلیم و عبودیت پروردگار نرسیده است. 

 

هانومان در نهایت یک جن نسبتا نورانی و قدرتمند است. هر کسی که با جنیان سر و کله زده باشد برایش عجیب نیست که چطور ممکن است ماسون های بالئاری هانومان را جذب نموده باشند! 

وقتی هانومان ارادت راما را در قلب دارد. آنگاه اگر لرد خوزه و شاگردانش رامایان بخوانند و ذکر رام را در مجلس خویش زنده نمایند. (دقت شود که هانومان هم همانگونه که زعفر و سعفر به روضه هفتگی حضرت اباعبدالله علاقه داشته و دارند به رام و ذکر مناقبش علاقه دارد) اگر آنان مراسم های خاص هانومان را در شنبه و سه شنبه برگزار کنند وی جذب می شود و ارتباط می گیرد. این مراسم ها شامل مانتراها و اورادی در ستایش هانومان و دادن پیشکش به وی و استفاده از بخور مورد علاقه اش و رنگ مورد علاقه اش می باشد. 

همچنین احتمال دارد که هندوان نیز به مانند علوم غریبه تمدن اسلامی که دعوات و عزیمت و قسم نامه ها و ..در آن وجود دارد. دعوت خاصی برای هانومان داشته باشند. حتی ممکن است آنان (ماسون های بالئاری) از کتب خاص علوم غریبه تمدن اسلامی که در آن به میمون ابانوخ و دعوت وی اشاره شده است در دعوت هانومان استفاده کرده باشند. 

هانومان مسخر لرد خوزه و شاگردانش نیست اما در حال حاضر ارتباط دوستانه و دائمی با آنان دارد و البته فقیر بالشخصه باورش برایم مشکل است که خوزه و شاگردانش بدون کمک گرفتن از اساتید هندی توانسته باشند تنها از روی کتب خطی هندی و یا اسلامی موفق به ارتباط برقرار نمودن با هانومان و شیوا و گانشا و کالی شده باشند. درست است که غیر ممکن نیست اما بسیار مشکل است. زیرا بخش هایی از دانش عملی علوم غریبه تجربی و سینه به سینه است. 

پیشتر از به خدمت گرفتن هندوان و بسیاری از اساتید معنوی ادیان مختلف توسط انجمن های مخفی با منابع مالی ای که در دست دارند سخن گفته بودم. همچنین از اینکه قبالیست ها بخشی از ضعف های عملی خود را در بدست آوردن خرق عادات با دانش عملی هندوان و تبتی ها جبران نموده اند. 

 

 

 

نکته : به یاد دارم شخصی که مورد اذیت ملکه طایفه ای از جنیان قرار می گرفت. چون از آیت الله شیخ علاالدین برای کمک به ایشان سوال شد? ایشان پس از چند روز بررسی گفتند یکی از راه هایش استفاده از طیف خاصی از رنگ بنفش به عنوان لباس و نگین انگشتر و حتی پرده منزل توسط فرد آزار بیننده بود. زیرا ملکه این طایفه از جنیان به شدت به این رنگ خاص علاقه دارد و با آن آرامش می گیرد و با استفاده از آن طیف خاص بنفش از دستور شوهر انسی خویش مبنی بر آزار فرد مزبور اطاعت نخواهد کرد.

 

این نکته را نقل نمودم تا خواننده گرامی دریابد که این موجودات در عین اینکه دارای شعور می باشند و فیظیک جسمی خاصشان توانایی هایی  به آنان می دهد که ما انسانها فاقد آن هستیم. اما نوع ادراک و شعورشان تفاوت هایی با ما انسانها دارد و در مجموع از  ما پایین تر است و می توان آنان را با ترفندهایی جذب کرد و تحت تاثیر قرار داد. بنابراین عجیب نیست که ماسون های بالئاری هانومان را جذب نموده اند.

 

 در مجموع فعلا هانومان با جبهه دشمنان امام عصر عجل الله و حضرت عیسی روح الله همکاری می نماید اما هنوز مهر باطل بودن برای همیشه به وی نخورده است و شاید در سالهای آینده پیش از آنکه دیر شود به جبهه حق بپیوندد هر چند که چنین احتمالی ضعیف به نظر می رسد. 

 

 

ادامه...👇

 

@soltannasir

🙈🐒🙉🙉

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 187
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 253
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 72
  • بازدید هفته : 380
  • بازدید ماه : 9,434
  • بازدید سال : 94,746
  • بازدید کلی : 1,163,184