loading...
سلطان نصیر

@soltannasir 

 

       {داستان گل سرخ (رُز)16}

 

            { ذکر دو نکته }

 

ادامه...👇

 

 

ادامه نکته1 : امروزه مرز عوالم به مانند روزگاران کهن کامل باز نیست. همه چیز سیر طبیعی و نظم خود را دارد. اما چون مرزها باز شود و این عالم منشوری و موجودات ناپیدا دیده شوند. آنگاه قابلیت بیشتری برای دخل و تصرفات غیر طبیعی در جهان وجود دارد. در روزگاران کهن کاهنین در تمدن هایی نظیر مصر و میان رودان شب هنگام به اوراد و دعاهایی می پرداختند که قرص خورشید چون به عالم زیرین سفر می نماید از آنجا به سلامت بتواند بیرون بیاید. پیشتر به درگیری هیولای مار آپوفیس با رع سوار بر قایق اشاره نمودیم. به نظر چنین ترسی در تمدن های شرک آمیز گذشته مربوط به دورانی کهن تر یعنی دوران پیش از طوفان نوح و پیش از خلقت آدم صفی الله (یعنی آخرین آدم طبق نص احادیث) بوده است. دورانی که از آن با عنوان عصر زرین یاد می شده است. طبق نظر گروهی از ماسون ها اگر گل رز آسمانی نابود شود هنگامی که مرزها باز شده باشد ساز و کار طلوع خورشید حداقل در نقاطی از عالم که ربه النوع سپیده دم با گل سرخ ارتباط دارد (مثل اروپا) دچار مشکل خواهد شد. و اینگونه شرایط برای تسلط تاریکی اهریمنی بر آن جغرافیای خاص فراهم خواهد شد. 

 

 

نکته دیگری که باید توجه داشت گفتیم که ما قائل به عالم منشوری هستیم. اینکه دقیقا زمین مادی ما به چند قسمت تقسیم می شود مشخص نیست ؟ یعنی به عبارت دیگر اینکه ما با چند قرص خورشید مواجه هستیم را نمی دانیم ! اما طبق نظر بنده ایزدان خورشیدی با این قرص ها مرتبطند و اینگونه هر جغرافیای معنوی و خاصی که یک قرص خورشید دارد در سلوک و عرفان و ...با جغرافیای دیگر متفاوت است. 

 

نکته دیگری که باید بدان اشاره نمایم این است که با استقرار تاریکی و سرما در زمین یا بخش هایی از آن پای موجوداتی به زمین ما باز خواهد شد که با شیاطین و جنیانی که ما آنان را می شناسیم متفاوت هستند. در اساطیر فولکلور مردمان شمال (نورث) و اساطیر مردمان آلاسکا بعضا اشاراتی بدین موجودات شده است. 

 

نکته 2: بر طبق نظر برخی نویسندگان یونانیان، پارسیان (ایرانیان) از نسل پرسیس پسر پرسیوس یا برساوش هستند. این مسئله از نظر ما برخلاف نظر یونانیان که پارسیان را از ذریه مادی پرسیوس می دانند بدان معنا است که پرسیوس در بوجود آمدن نسل پارسیان (ایرانیان) به صورت معنوی نقش داشته است. هندوان نیز طبقه برهمنان را از نسل برهما می دانسته اند و  اینجا هم به نظر ما منظور ذریه مادی نیست! پس منظور چیست ؟ مثالی گویم تا شما (خوانندگان) را فهم آید.  در دوران کهن مهردینان در غارهای مهرکده های خویش کانال کشی آب داشته اند و مراسم تقدیس آب را با یزش برای ایزدبانوی آناهیتا انجام می داده اند تا آب را اینگونه تقدیس نمایند. این عمل در دوران رسمیت دین زرتشتی در دوره ساسانیان _من باب مثال در بیشابور_ هم انجام میشده است. اینگونه آب اگر واقعا تقدیس میشد که این مسئله با حضور این موجود  (آناهیتا) که خود رود اردیسورا آناهیتا و تجسم این رود آسمانی است انجام می شده است. یعنی تجسم و ربه النوع و یا موکل این رود آسمانی که به صورتی که در آبان یشت نقل شده یعنی بالابلند و دارای بازوان سفید تجسم می یافته است. حال چنین موجودی چون با آب مرتبط است. آن هنگام که مرزها بازتر از امروز بوده با چنین تجلی ای در آب یزش شده آب را به اصطلاح بارور می نموده است. و اگر از آن آب متبرک شده _طبق اعتقاد مغان _ مردی می نوشیده و سپس با همسر خود مجامعت می نموده به گونه ای که همان آب در باروری همسر نقش پیدا می نموده اینگونه فرزند بدنیا آمده فرزند معنوی ربه النوع آناهیتا نیز می بوده است. در مورد نسل پرسیوس و نسل برهما نیز تقریبا چنین مسئله ای وجود دارد.

در مورد تولد عیسی بن مریم مسیح موعود روح الله در قرآن مجید و عزیز داریم که حضرت مریم طبق نص احادیثی که موید آیات است. با القا و دمیدن جبرئیل علیه السلام باردار شدند. همچنین در قرآن مجید به شراکت شیاطین در نطفه بنی آدم نیز اشاره شده است. شراکت شیاطین جنی عمدتا از راه حلول در فرد مجامعت کننده است. 

 فرزند دادن ایزدان در اساطیر هر چند شبیه این‌دو روایت قرآنی است اما تفاوت هایی نیز دارد.

 

 

 

 

اما حال به سراغ ادامه ماجرا برویم. از واک مقدس در زیرزمین کاخ لرد خوزه در جزایر بالئاری (احتمالا جزیره ایبیزا) گوشواره ای غول آسای طلایی ای وجود دارد که سر یک انسان کاملا در آن جا می گیرد. این گوشواره طلایی متعلق به دوران کهنی است که این موجود به زمین ما آمده بود. آیین گوشواره به گوش نمودن و غلام حلقه به گوش بودن که آیینی کهن است و در بین فتیان و قلندران مرسوم بوده است رشته مثالی اش در عالم مثال در دستان این موجود است. در کاخ لرد خوزه هر سال چهار مراسم و جشن مهم برگزار می شود. یکی از آنها  در اواخر خرداد برگزار می شود. ...

 

ادامه دارد...

 

@soltannasir

⬛️🌑🌑🌑🌑🌑🌑

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 375
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 599
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 599
  • بازدید ماه : 599
  • بازدید سال : 99,137
  • بازدید کلی : 1,167,575