loading...
سلطان نصیر

@soltannasir 

 

            {داستان گل سرخ (رُز)۱۴}

 

               { ذکر دو نکته }

 

نکته ۱: اینکه طبق نظر ماسون های بالئاری اسپانیا، نابودی گل سرخ آسمانی باعث تضعیف خورشید و طلوعش را دچار مشکل نماید. بدان علت است که گل سرخ با ائوس مرتبط است و در واقع با تضعیف ائوس طلوع خورشید دچار اشکال می شود. و اگر هم فعلا دچار اشکال خاصی نشود. چون ائوس سپیده دمان تضعیف شود. روح حیات بخشی که سپیده دمان در سطح زمین مادی ما ایجاد می نماید تضعیف می شود و رخوت و سستی در همه جانداران تشدید می شود. 

اما اینکه چرا آنان معتقدند شرایط فعلی با شرایط آینده متفاوت است. پیشتر گفتیم که اولا فقیر قائل به وجود اتر در کیهان هستم. ضمن اینکه به نظر بنده در حدود منطقه ای که امروزه آن را یونوسفر می نامند. عالمی آبگینه ای و منشور گونه وجود دارد که آنچه که ما آن را به عنوان قرص خورشید می بینیم از مجلای آن عالم عبور می نماید و در مکانی پایین تر از آن عالم و نزدیک به زمین مادی ما قرص خورشید شکل می گیرد. در واقع فقیر بین قرص خورشید و خود خورشید تمایز قائل هستم ظاهرا بعضی از طرفداران نظریه زمین تختی معاصر ما هم به چیزی شبیه این قائل هستند. فقیر تقریبا با اطمینان می گویم که این قرص خورشیدی که ما می بینیم فاصله اش نزدیک تر از آنچه است که دانشمندان کیهان شناسی جدید می گویند و البته لزوما نافی فاصله زیاد خورشید بر طبق نظر آنان از زمین مادی ما نیست. زیرا همانگونه که گفتم ساز و کار منشور گونه ای وجود دارد که قرص های خورشید متعددی را تشکیل می دهد. علت رویت دو قرص خورشید در فصول گرم سال در عرض های غیر شمالی آن هم در وسط روز دقیقا ریشه در تداخل ساز و کار این عالم منشوری دارد. (منظور پدیده سان داگ نیست که دانشمندان آن را با شکست نور خورشید به علت سرمای هوا و وجود بخارها و توده های منجمد در هوا توجیه می نمایند) 

بنابراین فقیر به یک‌خورشید و چندین قرص خورشید قائل هستم. اساطیر یا ایزدان خورشید در تمدن های مختلف اینگونه توجیه می شوند. رع با سر شاهین در مصر با ایزدبانوی خورشید شپش (shapash) در کنعان مسلما متفاوت است. در چین هم ایزد بانوی خورشید مونث است. در واقع این موجودات اعم از مثبت و منفیشان منطقه حضورشان در این بخش از عالم است و اینان با فرشتگان و ملائکه موکل که احتمالا بر خود قرص اصلی خورشید موکل هستند متفاوت می باشند. بنابراین بدین خاطر برخلاف بعضی از حکما بنده هم به مانند ارسطو این موجودات را از طبیعت پنجم اثیر می دانم که کون و فساد بدان راه ندارد و طبیعت افلاک را تشکیل می دهد. جنیان یک درجه در خلقت پایین تر می باشند و مربوط به عالم اتر یا آتش هستند.  در اتر کون و فساد راه دارد. بدین خاطر جنیان هر چند عمرشان طولانی است موجوداتی میرا هستند و جسمشان در برابر اشعه یونیزه قوی منهدم میشود. اما ایزدان نامیرا هستند و در طبیعتشان کون و فساد راه ندارد و نه تنها اشعه یونیزه بر آنان تاثیر ندارد بلکه دانش علوم غریبه تمدن اسلامی در برابرشان الکن و ناتوان است. آنان به راحتی از قوی ترین و غیر قابل نفوذ ترین منادلی که علمای علوم غریبه در کتب خویش آورده اند رد می شوند. مسلما مردمان و کاهنین باستان راه هایی برای ساخت منادل در برابرشان داشته اند. و مطمئنا با روش های اسلامی و قرآنی هم باید بتوان مندلی در برابرشان ساخت اما در کتب رسمی علوم غریبه تمدن اسلامی و آن آگاهی ای که علمای فعلی فن دارند. راهی برای مقابله شان و مندل ساختن در برابرشان موجود نیست. اینکه در فلان نقطه خاص کتاب خاصی باشد که در حال خاک خوردن باشد و روش های مقابله آورده شده باشد را فقیر نمی دانم. اما آگاهی مقابله و مندل ساختن در برابرشان فعلا در آگاهی جمعی جهان اسلام و علمای فن وجود ندارد. ان شاالله بزودی این علوم بر اساس نیاز این دوره متحول خواهد شد و 53 تن ولی آخرالزمانی این علوم را پایین خواهند آورد.  مسئله ای که باید بدان اشاره نمایم این است که درست است که ایزدان از اثیر طبیعت پنجم هستند و نامیرا هستند اما نامیرایی این موجودات به بقای خورشید و ماه و کواکب و صور فلکی آسمان شب و قوای طبیعت نظیر کوه ها و بادها (ایزدان باد)... وابسته است. هنگامی که در روز قیامت ما با {إِذَا الشَّمْسُ كُوِّرَتْ ﴿۱﴾وَإِذَا النُّجُومُ انْكَدَرَتْ ﴿۲﴾وَإِذَا الْجِبَالُ سُيِّرَتْ ﴿۳﴾=آنگاه كه خورشيد به هم درپيچد (۱)و آنگه كه ستارگان همى‏ تيره شوند (۲)و آنگاه كه كوهها به رفتار آيند (۳) } روبرو شویم این موجودات هم اعم از مثبت و منفیشان خواهند مرد زیرا حیاتشان وابسته به قوای طبیعت و ستارگان و خورشید و ماه است. و آنگاه حشر خواهند شد و باید در روز قیامت پاسخ گو باشند.

 

ادامه...👇

 

@soltannasir

🌑🌑🌑🌑🌑🌑⬛️

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 96
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 467
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 467
  • بازدید ماه : 467
  • بازدید سال : 99,005
  • بازدید کلی : 1,167,443