loading...
سلطان نصیر

 

       {داستان گل سرخ (رُز) 1}

 

 

{فَإِذَا انْشَقَّتِ السَّمَاءُ فَكَانَتْ وَرْدَةً كَالدِّهَانِ ﴿۳۷﴾= آنگاه كه آسمان از هم بشكافد و چون گل سرخ و روغن گداخته باشد. }(سوره مبارکه الرحمن آیه 37 ترجمه بهاالدین خرمشاهی)

 

براستی چه ارتباطی بین گل سرخ و آسمان است ?

 

 

         { انجمن مخفی گل رُز }

 

 

در ایام نزدیک به جشنواره باستانی گل ها هستیم (28آوریل الی 3 می) که سابقا در روم باستان انجام میشده و با موجودی به نام flora که در روم باستان ربه النوع گل ها به شمار می رفته است. مرتبط بوده است. این جشنواره هنوز هم در بعضی نقاط اروپا به صورت محلی انجام می شود. و البته مراسم های پاگانی نیز در این ایام توسط بعضی انجمن های مخفی نیز برگزار می شود. از جمله این انجمن های مخفی، انجمن مخفی زنانه گل رُز است. به درستی مشخص نیست که قدمت انجمن مخفی گل رُز به چه دورانی باز می گردد ? اما می دانیم که این انجمن مخفی یک انجمن کاملا زنانه است. و همانگونه که شوالیه های معبدی و سپس ماسون ها از گرفتن عضو زن خودداری می نمودند و انجمن رازوارانه شان کاملا برادری بوده است. (هر چند که شوالیه ها نیز زنانی ولو به صورت اندک را می پذیرفتند و ماسون ها نیز بعضی لژها امروزه زنان را می پذیرند) انجمن مخفی گل رُز نیز کاملا خواهرانه است و عضو مرد نمی پذیرند. اکثر محققین غربی که آیین های ماسونی را غیر مثبت ارزیابی نموده اند. انجمن مخفی گل رُز را مثبت دانسته اند. حال آنکه فقیر اینگونه نمی اندیشیم و از نظر بنده این انجمن خاکستری می باشد. پیروان این انجمن نه به مانند ماسون ها دجال یاورند که علی رغم ظاهر بعضا فریبنده و معنوی در خدمت اهداف دجالی و ظهور وی باشند. و نه به مانند انجمن های ست و جمجمه و بوهمیان و کلیسای شیطان طریقی شیطان پرستانه هستند. و نه به مسیحیت حقیقی و جوهره نورانی دیانت مسیحی نزدیکند و در خدمت هدف ظهور حضرت عیسی بن مریم مسیح موعود روح الله نیستند تا از این جهت آنان را هم جبهه خویش بدانیم. و این در حالی است که اکثر اعضای این انجمن مسیحی هستند و این انجمن بیشتر از بین مسیحیان عضو می گیرد. و به مریم مقدس و مریم مجدلیه هم احترام خاصی می گذارند. پیروان این انجمن بیشتر اهداف شخصی خود را پیگیری می نمایند. اهداف آنان با ایزدبانویی که گل رُز منسوب به وی است مرتبط است. و این ایزدبانو نه فلورای رومی و همتایش کلوریس یونانی است و نه آفریدوت یونانی یا ونوس رومی است ?! اکثر نویسندگان غربی که در باب این انجمن نوشته اند. به اشتباه آنان را منتسب به یکی از این دو موجود و یا هردویشان نموده اند. در حالی که از اساس اشتباه است. پیروان انجمن مخفی گل رُز به مانند ماسون ها دنبال تسلط بر منابع مالی و بسط قدرت سیاسی و مالی خویش و ریاست بر دنیا نیستند. آنان با هر چه که با ایزدبانوی گل های سرخ در تضاد باشد. نظیر آلودگی صنعتی و تولید گازهای گلخانه ای و یا هر گروه پرستنده هر موجودی که به نوعی دشمن رب النوع گل رُز باشد نظیر انجمن مخفی هکاته و  انجمن مخفی جادوگران شب تاریک، دشمن هستند. 

 

نکته: این را از بنده به یادگار داشته باشید. هر چقدر به برهه آخرالزمان نزدیک تر می شویم گروه های متافیظیکی  باید تکلیف خویش را مشخص نمایند که به کدام جبهه نزدیک می شوند. جبهه مهدی یاوران و عیسی یاوران حقیقی یا یاوران ماشیح داود (دجال)?! گروه های مستقل با اهداف شخصی به سختی توان ادامه دادن به حیات را در جامعه خواهند داشت. مگر اینکه در را برای نفوذ بر تشکیلات خویش ببندند. خواننده گرامی باید این نکته را در نظر داشته باشد چون سخن از جبهه مهدی یاوران می نمایم سخن از هیچ فرقه و یا گروهی از علما و غیره نمی نمایم. بلکه سخن از نور مهدیایی حضرت صاحب الامر می نمایم. و نحله ها و تشکیلات مختلف را می توان از منظر ظاهری و باطنی با نزدیکی به این نور مورد ارزیابی قرار داد. 

 

 

از آداب ورود و تشرف انجمن گل رُز چیز زیادی نمی دانیم اما می دانیم که تمامی زنان عضو این انجمن مخفی خالکوبی گل رُز را بر بدن خویش دارند. به طور خاص بیشتر بر بازویشان اما گاه این خالکوبی در نقاط دیگر بدنشان، نشانه گذاری می شود. این دختران همگی تحت آموزش هایی قرار می گیرند. تا زنان کاملی از جهت زنانگی باشند. زنان پیرو این انجمن  به ورزش و رقص و باله می پردازند. بنابراین دارای اندامی متناسب می باشند. همگی دارای صورتی ملیح و نسبتا زیبا هستند در ادبیات و شعر و فلسفه و ... نیز دارای دانش نسبی هستند. در جادوی پاگانی نیز دستی بر آتش دارند.  پیروان این انجمن معمولا از بین دختران و زنان مجرد انتخاب می شوند. متاهل در بینشان اندک می باشد. اعضای این انجمن باید خود را قلبا وقف اهداف انجمن کرده باشند. و اگر لازم باشد برای اهداف انجمن از جذابیت های زنانه خویش و حتی همخوابگی با مردان استفاده کنند. 

 

ادامه...👇

 

@soltannasir 

🌹

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 399
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 80
  • بازدید هفته : 1,817
  • بازدید ماه : 5,990
  • بازدید سال : 79,279
  • بازدید کلی : 1,147,717