loading...
سلطان نصیر

از هنگامی که درباره اهمیت یادگیری زبان باستانی لاتین نوشتم. حتی یک نفر از خوانندگان ساکن طهران و قم نیز به بنده ایمیل نداد که در حال یادگیری این زبان است. و خب اشکالی هم ندارد. ظاهرا اینگونه است. 

 

اکنون می خواهم بنویسم که پنج ماهی است که به طرز عجیبی توجه فقیر به کشور اسپانیا جلب شده است. 

قصد داشتم که در دی ماه و هم زمان با شب یلدا مقاله ای را در باره مطلبی آماده نمایم که بخشی از آن به اسپانیا مرتبط بود. اما بیش از چهارصد ساعت تحقیق بنده و حدود بیش از دویست ساعت، تحقیق ادمین های دیگر با برخوردن به یک مشکل، به بن بست خورد. و از نوشتن مقاله پشیمان شدم. و برای تحقیق لازم بود یا خود به اسپانیا بروم و یا با فردی در مناطق کاتالانی نشین علی الخصوص جزایر بالئاری در اسپانیا ارتباط داشته باشم. که هیچ کدام برای فقیر میسر نبود. 

 

 

اکنون برای اولین بار اینجا می نویسم کشور اسپانیا و زبان اسپانیایی و کاتالانی بسیار مهم است. برخلاف تصور پیشین بنده اکنون می نویسم. بخش مهمی از اسرار مناسک ماسونی در اسپانیا قرار دارد. ما نیاز داریم در مورد تاریخ یهودیان سفاراد ساکن اسپانیا و تاریخ حضور شوالیه های معبد در اسپانیا و لردها و شاهزادگان حکومت های محلی اسپانیا که عضو شوالیه ها و یا بعدها عضو آیین ماسونی شده اند بیشتر بدانیم. در مورد کاخ هایشان و ارتباط  نوادگان فعلی این شاهزادگان و لردها _که عضو انجمن های مخفی هستند _ با یکدیگر بیشتر بدانیم. 

 

 

توصیه: هر فرد محققی که صاحب کانال یا سایت یا صفحه ای در یکی از محیط های مجازی است و آشنایی با زبان اسپانیایی و یا حتی انگلیسی دارد. و می تواند مقالاتی خوب و پر مایه در مورد موارد بالا ترجمه و گردآوری نماید. اگر این مقالات را در کانال یا صفحه خویش به اشتراک گذاشت. به بنده اطلاع دهد بنده در کانال مقالات را با لینک کانالش اینجا به اشتراک می گذارم. 

 

روی سخنم با افرادی هست که در حیطه دشمن شناسی فعالیت می نمایند ما نیاز به تحقیقات و مقالاتی پرمایه و پربار در حیطه های دشمن شناسی و تاریخ انجمن های مخفی داریم. در چند سال اخیر تنها جناب عبدالله شهبازی بوده اند که در این باره توانسته اند مقالات و نوشته های خوبی را ارائه نمایند. مابقی فقط در حد سخنرانی و همایش و غیره بوده است. 

عده ای از جوانان هم هستند که در این حیطه وارد شده اند و هم چنان به مانند بعضی افراد سرشناس پیشین و به سبکشان قلم فرسایی می نمایند. و غث و سمین را با هم مخلوط می نمایند. و به خورد مخاطبین می دهند. ضرر چنین نوشتارهایی که بیشتر باعث تمسخر دشمنان از سطح فهم شیعیان است. بیش از سودشان است. از جمله این سخنان این بوده که قبالا از قابیل آمده 😊 یا در باب سفیروت ها و نسبت دادن آن با شجره ملعونه و حتی ممنوعه و پوریم و سیزده بدر و بسیاری موارد دیگر که از حوصله این نوشتار خارج است. 

روی سخنم  با جوانان نوخاسته ای است که وارد این عرصه می شوند. زمان اندک است اگر زبان های خارجه می دانید. نکات مهمی برای تحقیق و مطمئنا کتب خوبی برای ترجمه و چاپ وجود دارد. 

 

به غیر از اسپانیا و آنچه در بالا گفته شد موارد دیگری برای ما مهم است :👇

 

 

2: تاروت فعلی که ریشه در داستان های شوالیه های معبد دارد. تک تک شخصیت های تاروت افرادی بوده اند که وجود داشته اند. که باید داستان هایشان و افسانه هایشان کشف شود.

بدیهی است که کتب عادی تاروت و هر آنچه که به فارسی ترجمه شده فاقد چنین مطالبی است. مطمئنا باید در جایی در کتابی و یا سایتی در غرب به این موارد ولو به صورت اندک اشاره شده باشد. 

 

3: لهستان و تاریخ جادو در آن و حضور یهودیان در آن، فرار عده ای از لهستانی ها در جنگ جهانی به ایران

 

4: آلمان در دوران جنگ های صلیبی و شوالیه های معبد و تاریخ تشکیل انجمن های مخفی نظیر ایلومیناتی در آلمان و تاریخ جادوگری در آلمان 

 

5: تاریخ میتراییسم رومی و سپس شوالیه های معبد در ایتالیا و تاریخ درگیری واتیکان با شوالیه های معبد. حضور شوالیه ها در جزیره مالت 

 

6: بریتانیا (انگلستان اسکاتلند ایرلند) 

تاریخ جادوگری در بریتانیا و مرلین های سه گانه، تاریخ حضور شوالیه ها در بریتانیا و تاریخ فراماسونری در بریتانیا 

 

7: تحقیق  و معرفی مختصر حداقل سی مورد از  حدود بیش از یکصد انجمن مخفی در جهان و اهداف و دیدگاه های کلی این انجمن ها

 

 

@soltannasir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 637
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 637
  • بازدید ماه : 637
  • بازدید سال : 99,175
  • بازدید کلی : 1,167,613