loading...
سلطان نصیر

@soltannasir 

 

     {پیوند اسطوره با دین  228} 

 

 { شباهت های اهل فتوت و خاکساری با آیین مهری 150} 

 

ادامه...👇

 

 

نکته مهم : شاید عده ای فکر نمایند که وجود 28 دریچه به بُعد اسطوره ای عالم در تپه حسنلو و تپه های اطراف آن، منطقه حسنلو را از نظر انرژی های معنوی بسیار خاص می نماید. امّا نظر باطنی فقیر این است که جو و انرژی حاکم بر حسنلو سنگین است و الهی و مثبت نیست. لااقل می توانم بگویم که با هاله یک سالک مسلمان در تضاد و تقابل است. شما اگر به تخت جمشید و بیشابور در استان فارس به عنوان یک نقطه باستانی بروید چنین جو سنگینی و انرژی ای را احساس نخواهید کرد. نقاط یاد شده مثبت تر هستند ممکن است با هاله یک سالک مسلمان هم راستا نباشند و شما تفاوت بین هاله خویش و انرژی مکان را احساس نمایید. اما این تفاوت باعث در تقابل بودن هاله شما و مکان مورد نظر نیست در حالی که در حسنلو این تفاوت و تضاد آشکار است. 

فقیر به آن دسته از خوانندگانی که علاقه مند به مباحث متافیظیکی می باشند توصیه می نمایم که در فصول گرم سال (سال دیگر پس از ماه رمضان، خرداد و تیر و مرداد) به تپه باستانی حسنلو بروند و شبی را در چادر در آن منطقه باستانی بگذرانند. برای این مهم می توانید با اجازه گرفتن از اهالی محلی، در کنار دیوار خانه اهالی محل، چادر بزنید و شب را در آنجا سپری نمایید و باید به اهالی محلی این اطمینان را بدهید که حفار گنج نیستید. 😊 این اطمینان دادن می تواند با نشان دادن صندوق عقب ماشین باشد که ببینند شما با خود بیل و کلنگ نیاورده اید. 😊 توصیه شخصی فقیر این است که شبی را نیز در کنار یکی از تالاب های شهرستان نقده سپری نمایید 😊 و خود از نزدیک جو محیط حسنلو و تپه های اطراف آن را حس کنید. (تالاب های 👈شیطن آباد😊، 👈جهودآباد😊، یادگار لو، نیزار گرده قیا و حسنلو به وسعت 1480 هکتار در اطراف نقده قرار دارند) اگر مومن به اسلام و متشرع هستید مطمئنا درک بهتری نسبت به متافیظیک کاران سکولار خواهید داشت. زیرا هاله وجودیتان مملو از نور اذکار و اوراد و تفکرات اسلامی است. توجه داشته باشید قرار نیست شما لزوما چیز خاصی نظیر جن و پری ببینید آنچه که مهم است حس کردن انرژی خاص سنگین آن منطقه است. 

 

 

نکته بسیار بسیار مهم : همانگونه که ملاحظه نمودید اسامی یکی از تالاب های شهرستان نقده، جهود آباد است که می تواند دلالت بر حضور یهودیان در این منطقه داشته باشد. بر اساس گزارش های تاریخی در سال 1903 میلادی در شهرستان ارومیه 2200 نفر کلیمی وجود داشته است و در سال 1948 میلادی 700 خانواده یهودی (حدود 2800 نفر) در این شهر زندگی می نمودند. وجود این تعداد یهودی در شهری به مانند ارومیه آن هم در حدود 70 سال پیش طبیعی به نظر نمی آید ! پیشتر از حضور سلیمان نبی حشمت اللّه در خاک ایران و آتشکده آذرگشنسپ (تخت سلیمان) سخن گفتیم از وجود دو الهه کیمیاگر زوهر و زاهاو در منطقه حسنلو سخن گفتیم و گفتیم که در حدود هفت هزار سال یا شاید هفت هزار سال پیش از میلاد (تردید از فقیر است) بر اساس روایت های شفاهی ایزدان مردوخ و انلیل و نرگال از میان رودان در رأس سپاهی به حسنلو لشکر کشی نمودند و از مردمان تپه حسنلو به رهبری این دو الهه کیمیاگر مذکر و مونث (زوهر و زاهاو) شکست خوردند. طراحی طلسم ستاره شش پر، کار این دو الهه کیمیاگر می باشد که مغان ایرانی از این ستاره استفاده می نمودند. حتی بر طبق روایت سینه به سینه مغان ایران باستان که امروز بدست ما رسیده این ستاره بر روی درفش کاویانی نقش بسته بود و درفش حاوی چهار لوح 40*40 به شکل صلیب شکسته می باشد که ستاره شش پر در وسط این صلیب قرار داشته است و هر کدام از ضلع های این صلیب یک لوح چهل در چهل بوده است. در واقع قدرت ستاره شش پر درون صلیب شکسته محصور بوده است. در خاتم سلیمانی قدرت ستاره شش پر درون حلقه (دایره) محصور می شود. همانگونه که پیشتر گفته شد از دوران حضرت داود خلیفه اللّه این ستاره و اسرارش توسط مغان مهری ایرانی به این نبی الهی و سپس به فرزند بزرگوارش انتقال پیدا می نماید. اینجا نکته مهمی وجود دارد و آن این است که هم شاه فریدون افسانه ای و افسونگر و هم سلیمان نبی حشمت اللّه نیروی ستاره را محصور نمودند. اولی در صلیب شکسته و دومی درون حلقه. به عبارتی دیگر آنان بر خلاف جهودان که سعی در استفاده از قدرت این ستاره دارند از نیروی این ستاره شیطنی استفاده ننمودند بلکه نیروی آن را محصور نمودند. 

 

ادامه...👇

 

@soltannasir

🏆

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 145
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 391
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 748
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,179
  • بازدید ماه : 2,179
  • بازدید سال : 100,717
  • بازدید کلی : 1,169,155