loading...
سلطان نصیر

@soltannasir

          { درد و دل 117}

  { علوم غریبه و اساتید وادی جن 23}


ادامه...👇


نکته: عزیزان دقت نمایید ایشان نگفتند بنده سیگار بکشم و فقیر به عنوان نویسنده این مطالب نه اهل سیگارم و نه اهل قلیان حتی برای تفنن هم سیگار و قلیان نمی کشم و ادمین های بنده نیز اهل دود نیستند بنابراین چنین سخنانی نباید بهانه دست عده ای دهد که چون شما گفتید ما سیگار می کشیم. زیرا همواره هستند عده ای که دوست دارند که مشکلات نفسانی خویش را گردن دیگران بیندازند و فقیر نمی توانم بدلیل وجود چنین افرادی حقیقت را نگویم و به مخاطبین خویش آگاهی لازم را ندهم به این بهانه که ممکن است بهانه دست کسی بیفتد. شاید در نقطه مقابل باشند کسانی که نیاز به چنین آگاهی ای دارند و فقیر برای این دسته می نویسم.


اما در ادامه فقیر چون در مورد سخن استاد خویش تحقیق نمودم به اسامی جالبی برخورد نمودم : 👇

یکی از بزرگان معاصر که در علوم غریبه دست توانمندی داشتند و قلیان می کشیدند حاج شیخ جعفرآقای مجتهدی بودند. ایشان در جوانی جنیانی تحت امرش بودند و احتمالاً تسخیرشان نموده بود و در دورانی که در عراق به سر می بردند موکلین سوره حمد را به خدمت گرفتند.
ایشان به عنوان یک سالک راه رفته که کف نفس داشتند و سالیان سال از ازدواج کردن به دلیل نوع سلوکشان خودداری کرده بودند از قلیان استفاده می کردند براستی چرا ?!
نفر دیگری که می توان به وی اشاره کرد علامه میرجهانی هستند ایشان تا آخرین سالهای زندگیشان از قلیان استفاده می کردند. ایشان در شاخه های مختلف علوم غریبه  نظیر جفر و رمل و اوفاق و ...متبحر بودند و حتی نقل است که کیمیای عملی داشتند و  به پسرشان نیز کیمیای عملی را یاد داده بودند. خب سوال است که چرا از قلیان استفاده می نمودند ? 
نفر دیگری که قلیان می کشیدند علامه شعرانی بودند. علامه حسن حسن زاده آملی نقل می نمودند که علامه شعرانی پیش از درس قلیان استعمال می نمودند و سپس به تدریس می پرداختند.
تبحر علامه شعرانی در علوم هیوی و ریاضیات و ارثماطیقی و خفیه بر اهلش پوشیده نیست هر چند که بسیار کتوم بودند.
نفر دیگری که قلیان می کشیدند علامه سید مهدی بحرالعلوم بودند. ایشان هم آنگونه که از رساله سیر و سلوک بحرالعلوم بر می آید ظاهراً با این علوم خفیه آشنا بودند.
اما سیگاری های معروف در وادی علوم غریبه  : 👇

آیت الله سید عبدالکریم کشمیری نیز که در علوم غریبه و انواع طرق ذکر و ختومات دست توانمندی داشتند سیگار می کشیدند !
همچنین جناب سید مرتضی حاج سید جوادی شاگرد خاص شیخ علی اصغر شکرنابی بر طبق نقل صفحه 80کتاب علوم اسراری روزی چهار بسته سیگار وینیستون مصرف می نمودند. 😳
عزیزان توجه نمایید جناب شیخ علی اصغر شکرنابی که استاد جناب سید مرتضی حاج سید جوادی در سلوک و علوم اسراری بودند شاگرد خاص آیت الله  سید موسی زرآبادی بودند.
آیا میزان مصرف چهار بسته سیگار در روز طبیعی است ? مطمئناً مسئله فقط سیگار نیست پای امری دیگر در میان است.
همچنین جناب آیت الله سید رضا بهاالدینی نیز سیگار می کشیدند ?!
البته فقیر ایشان را بیشتر به عنوان یک سالک می شناسم و اطلاعی ندارم در این علوم متبحر بودند یا خیر ?!
همچنین به غیر از علما در میان سلاسل درویشی نیز تا آنجا که فقیر دیده ام و بررسی نموده ام استفاده از سیگار و قلیان در میان خاکساریه بیش از سایر سلاسل مرسوم است که مطمئناً علّتش ورود بعضی از درویشان این سلسله در وادی جن و علوم غریبه است.

عزیزان توجه نمایید وقتی بزرگانی که صاحب کرامت های متعدد بوده اند برای آسیب ندیدن در برابر تعداد زیادی از این موجودات (لشکر جنیان) از سیگار یا قلیان استفاده می نمایند. بعد هستند امروزه کسانی که مدعی کشتن هزاران جن می باشند گویی سخن از کشتن مورچه می نمایند یا هستند عده ای دیگر که مدعی هستند که حلقه های محافظ دارند و هیچ جنی نمی تواند به آنان نزدیک شود.

نکته : با همه این سخنان به نظر فقیر مالیدن سرکه و سداب به بدن شاید بی ضررترین راه برای جلوگیری از حمله جنیان باشد.

اما از حضرت شیخ تاج الدین ابراهیم نقل داریم که ایشان می فرمودند از 35 نژاد جنی که بر روی زمین ما زندگی می نمایند. 33 نژاد از سمندر می ترسند و نگهداری سمندر برای دفع جن بسیار مناسب است.

نکته : ایشان نگفتند که آیا هر نوع سمندری موثر است یا باید سمندری را نگهداری نمود که توانایی رفتن در آتش را داشته باشد.

اما یکی از نکات دیگر در باره جنیان خاکستر شدن این فرومایگان است. چون جنیان سوزانده شوند تبدیل به خاکستر می شوند و اگر چندتایی از آنان در محیطی سوزانده شود. بوی سوختنشان قابل حس خواهد بود.

پایان ...


@soltannasir
👺👹👿😈👻

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 131
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 462
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 1,117
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 31
  • گوگل دیروز : 46
  • بازدید هفته : 2,548
  • بازدید ماه : 2,548
  • بازدید سال : 101,086
  • بازدید کلی : 1,169,524