loading...
سلطان نصیر

@soltannasir

         { درد و دل 104}

  { علوم غریبه و اساتید وادی جن 10}

ادامه...👇

برای مثال فقیر به جنیان مارد و بنی قماقم و ...  و امثالهم که در کتب از آنها یاد شده بر نخورده ام. چگونه می توانم ارزیابی داشته باشم که مارد و بنی قماقم و غیره قدرتشان چقدر است ?!

عفاریت بر خلاف آنچه که میان مردم رایج است یهودی هستند و زبانشان عبری است و قدی در حدود یک متر دارند و بسیار قدرتمندند و علوم غرببه نیز خوب می دانند و با جهودان در امور منفی و طلسمات و ... همکاری می نمایند.
در داستان سلیمان نبی حشمت الله در سوره مبارکه نمل در قرآن مجید و عزیز به قدرت یکی از این عفریتان اشاره شد که می توانست تخت بلقیس را در فاصله بلند شدن سلیمان (ع) به نزد حضرت بیاورد.
اما باید توجه داشت که احتمالاً عفریت مربوطه یک عفریت خاص بوده چنانچه آصف بن برخیا انسانی خاص بوده وگرنه عموم عفاریت هر چند که عالم و قدرتمندند اما فاقد چنین قدرتی که در قرآن مجید بدان اشاره شده می باشند.

نکته : در نزد عموم عفاریت شیاطین جنی هستند که اشتباه است.

بنابراین پاسخ دقیق سوال قوی ترین طوایف جنیان کدام است بدرستی مشخص نیست.
احتمالاً 18 نژادی که بُعد اثیریشان در زمین مادی ما نیست قوی تر از 35 نژاد جنیان زمینی هستند.


اما  با توجه به شناخت چند ساله ای که فقیر در علوم غریبه ایران دارم. می توانم بگویم قوی ترین جنیان ساکن ایران را آنگونه که فقیر یافته ام (دقت نمایید آنگونه که فقیر تا کنون بدان رسیده ام ممکن است قوی تر نیز وجود داشته باشند) گروهی محدود در حد یک فامیل کوچک از جنیان نیمه مرئی در خاک استان کرمانشاهان هستند که متعلق به پیروان آیین یارسان هستند رهبر این جنیان جنی با بیش از هفتصد سال سن با چشمانی سبز است که فرزند یکی از هفت تنان یا هفتوانه اهل حق است. (به درستی نمیدانم که فرزند کیست) و دوران تولدش به دوران سلطان اسحق باز می گردد.
این موجود بسیار مورد احترام سران آیین یاری است و در بسیاری از معادلات پشت پرده آیین یاری نقش مهم و تعیین کننده دارد. ( توضیح بیشتر در این باره جایز نیست و به سوالات در این باره پاسخ نخواهم داد)
این موجودات از نظر توانایی های متافیظیکی و قدرت روحی جزو قوی ترین جنیانی هستند که مشاهده شده اند.

نکته : هر چند این موجودات قدرتمندند اما تعدادشان کم است.

اما این برادرمان سوال دیگری نیز در ادامه پرسیدند و آن اینکه کلید پنهانی ای که در وادی احضارات و تسخیرات مهم است چیست ? و در ادامه خود ایشان گفتند علاوه بر استعداد درونی و تلاش هدفمند چه عامل مهم و پنهانی وجود دارد تا شخص بتواند در این وادی موفق شود ?!

در پاسخ ایشان باید بگویم که پاسخ این سوال را شخصی می تواند به طور کامل بدهد (بنده نمی توانم) که خود مسخر کننده و احضار کننده بزرگی باشد و علاوه بر تبحر خاص در این وادی استاد نیز باشد یعنی شاگردانی نیز در وادی احضار و تسخیرات تربیت نموده باشد تا به مرور زمان با تربیت سالکین مستعد و بررسی مشکلاتی که در راه تربیت شاگردان بوجود می آید. بتواند به یک معیار کلی تجربی و باطنی دست یابد که عامل موفقیت شاگردان چه می تواند باشد.
فرض نمایید شخصی خود مسخر کننده بزرگی است و علت این امر استعداد باطنی اش بوده است. این شخص تا تربیت شاگرد ننماید نمی تواند پی ببرد دیگران حد استعدادیشان چگونه است زیرا ممکن است فکر نماید که دیگران نیز باید به مانند خود وی به راحتی  در تسخیر موفق شوند. اما در واقعیت می بیند اینگونه نیست و حتی افراد مستعدی که فکر می نماید به مانند خود مراحل را با مشکل کمی طی می کنند دچار مشکلاتی می شوند.
بنابراین تشخیص عوامل پنهانی در موفقیت در این وادی نیاز به استادی دارد که  تربیت شاگردان متعدد حداقل صد شاگرد یا بیشتر کرده باشد.
و فقیر ندیده ام و نشنیده ام کسی که در وادی تسخیرات این تعداد شاگرد تربیت نموده باشد تا اظهار نظر نماید و نظراتش بدلیل تجربیاتش قابل توجه باشد.
اکثر اساتید این وادی بخاطر اینکه وادی مسخرات وادی قدرت است تعداد شاگردان عملیشان که واقعا با آنان کار کرده باشند در بهترین حالت از ده نفر تجاوز نمی نماید.
طبیعی است که چنین اساتیدی حتی اگر خود مسخر کننده بزرگی باشند صفت استادی خیلی شایسته شان نیست زیرا هر چقدر که آگاه باشی تا شاگرد تربیت ننمایی استاد نمی شوی. صفت استادی و استاد کاملی در گرو تربیت شاگرد است تا بتوانی خم و چم امور را که در هنگام سلوک خود بدان نرسیدی را در هنگام تربیت بدست بیاوری.
همه این موارد یاد شده را شما خواننده گرامی در کنار این نکته بگذارید که بسیاری از همین اساتید که مختصر شاگردانی تربیت می نمایند زایچه شاگردان خویش را استخراج نمی نمایند. فقیر ندیدم از میان آقایان که چندان توجهی به استخراج زایچه شاگردان و بررسی استعدادشان و مشکلاتشان با توجه به زایچه شان داشته باشند.

ادامه...👇

@soltannasir
👺👹👿😈👻

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 290
  • باردید دیروز : 280
  • گوگل امروز : 47
  • گوگل دیروز : 37
  • بازدید هفته : 570
  • بازدید ماه : 7,405
  • بازدید سال : 80,694
  • بازدید کلی : 1,149,132