loading...
سلطان نصیر



  { سوء استفاده دشمنان از قوانین معنوی 46 }

 { شرح بعضی فقرات سخنان مولانا زین الدین 28 }

ادامه ...👇👇👇

2⃣ اما مسئله مهم دیگر دسترسی جحودان به مشاهدات معنوی است .

مشاهداتی که در پرده تاریک شهود ذهنی و یا به طور مستقیم از طریق چاکرای آجنا دیده می شود. 
چون این گونه از مشاهدات و صور مثالی  دیده شده با چاکرای آجنا در ارتباط است . تمامی تصاویر مشاهده شده در خزینه عالم مثال ( بخش مرتبط با چاکرای آجنا ) ثبت می شود .
این تصاویر مشاهده شده و پیام های معنوی آن برای دجال و پیروانش در آخرالزمان قابل دسترسی خواهد بود .
در واقع همانگونه که ما اکنون هر چه در محیط تلگرام می نویسیم .در سرور مرکزی تلگرام ذخیره می شود .  😊
و در دسترس  صاحبان تلگرام است  .
 دجال و دجالیون نیز در آخرالزمان به تمام تصاویر  شهودی  که در پرده شهود ذهنی و یا چاکرای آجنا رویت شود . دسترسی خواهند داشت.

نکته 1 : هر اندازه که یک تصویر شهودی قدیمی تر باشد دسترسی بدان مشکل تر است .
مثال : دست یافتن به  تصویری که یک سالک مسلمان در قرن پنجم مشاهده نموده بسیار سخت تر از تصویری است که چند سال پیش توسط یک سالک مسلمان دیگر مشاهده شده است .
( البته منظور تصاویر  شهودی در پرده شهود ذهنی و چاکرای آجنا می باشد . )

نکته 2 : تصاویر شهودی معمولا بر اساس اتصال نوری بین نور وجود مشاهده کننده ( نور اعمال و ذکر و فکر و مراقبه که نور هاله وجودی وی را می سازند ) با بخشی از عالم مثال که با نور سالک مطابقت دارد . ایجاد می شود  . و این تصاویر در همان بخشی که تشکیل شده است . در قسمت ذخایر  طبقه بندی و ذخیره می شود .
یعنی تصاویری که یک سالک مسلمان مشاهده می نماید . در بخشی از عالم  مثال که متعلق به جهان اسلام است ذخیره می شود . و تصاویری که یک سالک مسیحی مشاهده می نماید در بخش مثالی مربوط به جهان مسیحیت ذخیره می شود .

نکته 3 : مکاشفات  و مشاهدات روحی که گاه با خلع بدن  انجام می شود . جنس آن متفاوت از مشاهدات در پرده ذهنی و چاکرای آجنا می باشد . بنابراین دسترسی به آن برای دجال و دجالیون در آخرالزمان علی القاعده ممکن نیست .

نکته 4 : دسترسی به تصاویر مشاهده شده در پرده شهود ذهنی برای جحودان یا دجال یاوران تا آنجا که فقیر اطلاع دارم هم اکنون میسر نیست.  اگر هم احیانا دسترسی وجود داشته  باشد . این دسترسی بسیار محدود است .
علت این مسئله این است که موعودشان علی رغم تولد در حال حاضر نیمه زنده است . با روند جان بخشیده شدن به وی و تکمیلش  اندک اندک نیروی جحودان بیشتر خواهد شد .
هنگامی که وی تکمیل شود . جحودان قابلیت دسترسی به خزائن تصاویر  مشاهده شده در پرده شهود ذهنی سالکین طرق مختلف ( ادیان مختلف ) در عالم مثال  را خواهند داشت .
 همچنین  آنان توانایی دستکاری  در تصاویر مشاهدات ذهنی سالکینی  که در آن دوران ( تکمیل دجال )  ایجاد می شود  را خواهند داشت  .
و این مسئله زمینه سازی برای سلطنت (دروغین ) موعودشان فراهم خواهد نمود .


در سال 2008 و 2009 ما شاهد ساخت دو فیلم در باب سازمان  اطلاعاتی امنیتی اشلون بودیم .
نخستین  فیلم «چشم عقاب»  بود با تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ که در سال 2008 اکران شد  . و دومین فیلم توطئه اشلون بود که  در سال 2009 در همین ژانر ساخته و اکران شد . ( فقیر از اینکه قبل یا بعد از این تاریخ نیز  فیلم هایی از این دست ساخته شده باشند . اطلاع دقیق ندارم ) 
در این دو فیلم نشان داده می شود که کامپیوتر مرکزی اشلون چگونه دنبال حکومت مستقل جدای از سازندگان انسانی خویش می باشد . و از طریق تمام دوربین های موبایل و کامپیوتر  و لب تاب  و دوربین های کنترل ترافیک و ماهواره و غیره جهان را اداره می نماید .
البته سازندگان این دو فیلم در قدرت ابر کامپیوتر مرکزی اشلون ، کاملا اغراق نموده اند . در واقع آنچه در این دو فیلم نشان داده شده است . آرزویی است که غربی ها سعی دارند آن را محقق سازند .
واقعیت ماجرا آن است که شما در فیلم سقوط شاهین سیاه مشاهده می نمایید . که چگونه سربازان آمریکایی در سومالی زمین گیر می شوند .

نام فیلم چشم عقاب به انگلیسی eagle eye است .
واژه eagle  در زبان  انگلیسی هم به معنای عقاب به کار می رود و هم  به معنای👈شاهین . 
 در اسطوره های مصری خدای فرومایه رع سری به شکل شاهین دارد و چشم وی  به مانند شاهین در مملکت مصر به پرواز در می آمد . تا اوضاع مملکت را بررسی نماید .
بر این اساس ترجمه نام فیلم eagle eye به فارسی احتمالا چشم شاهین است . نه چشم عقاب .
و در این فیلم نشان داده می شود که چگونه غربی ها سعی بر این دارند که با کمک تکلونوژی ، و ابر کامپیوتر اشلون همه دوربین های فروشگاه ها و اتوبان ها و موبایل ها و کامپیوتر ها را در سطح جهان به کنترل خویش در آورند .

ادامه دارد ...
 
#تصاویر_شهودی #تلگرام #دجال

@soltannasir
🌑

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 225
  • بازدید امروز : 305
  • باردید دیروز : 399
  • گوگل امروز : 22
  • گوگل دیروز : 80
  • بازدید هفته : 2,035
  • بازدید ماه : 6,208
  • بازدید سال : 79,497
  • بازدید کلی : 1,147,935