loading...
سلطان نصیر



 { سوءاستفاده دشمنان از قوانین معنوی 38 }

 { شرح بعضی فقرات سخنان مولانا زین الدین 20 }

           { شاه مکان ها }

ادامه ...👇👇👇

ممکن است چندین مکان برای تقویت هر کدام از جادوهای سفید و خاکستری و سیاه در جهان وجود داشته باشد . اما از این بین چند مکان خاص تر می باشند و یک مکان شاه مکان جادوی مورد نظر می باشد .
فرق شاه مکان با مکان های خاص در این است. که مکان های خاص یک یا چند مورد از ویژگی های جادو را بیشتر تقویت می نماید . و به صفاتی از صفات متعین می باشند .
اما شاه مکان جادو به هیچ صفتی  از صفات متعین نیست . و نیروی آن خالص است . بلکه می توان گفت در شاه مکان جادو ،  هر کس بنا به قابلیت های درونی خویش نیروی جادو را کسب می نماید .

نکته : تمام شاه مکان های( مکان اصلی ) جادوهای سفید و خاکستری و سیاه  از دسترس  مردمان  خارج هستند  . زیرا دروازه ورود به آن بسته شده است .

نکته 2 :  در عصر زرین که مرز عوالم باز بود این سه شاه مکان هم در دسترس ساحران کهن بودند . اما با اینحال در همان دوران نیز با طلسماتی خاص این سه شاه مکان  از چشم افراد عادی پنهان بود . با بسته شدن مرز عوالم  هر سه عالم ناپدید شد . و در دل تاریخ گم شد .


نکته 3 : شاه مکان جادوی سفید در شرق ، جادوی  سیاه در غرب و جادوی خاکستری در مرکز  👈جهان اصلی  👉می باشد . اما در مورد مکان دقیق هر کدام از این سه جادو ، حدس و گمان هایی زده می شود .

ّنکته 4 : از هنگام بسته شدن مرز عوالم تا کنون تنها عده اندکی _بنا به روایات شفاهی در میان ساحران_ موفق به سفر به این شاه مکان ها شده اند . که البته آن هم در حد روایت شفاهی است. و صحت و سقم آن چندان مشخص نیست .

نکته 5 :  جهان اصلی را در دروس آینده جغرافیای معنوی شرح خواهیم داد .

نکته 6 : فقیر  تعداد دقیق مکان های مربوط به هر جادو را نمیدانم . اما تا آنجایی که اطلاع دارم   برای جادوی سیاه مکان های بیشتری  به نسبت جادوی  سفید در جهان  وجود دارد .

نکته 7: هر چند که شاه مکان جادوی سه گانه از دسترس خارج است . اما با این حال برای مکان های خاص هنوز امکان دسترسی _ ولو به شکل محدود_   وجود دارد .

اما همانگونه که برای جادوی سفید و خاکستری و سیاه امکنه ای در جهان وجود دارد . برای بسیاری از علوم معنوی کهن  نظیر نجوم کهن و کیمیا و سیمیا و اکسیر و نیروی مبارزه روحی و نیروی شیطنی و غیره  نیز امکنه ای  به همان ترتیب نام برده شده در جهان  وجود دارد .

نکته 8 : تنها برای علوم و فنون کهن باستانی ، در جهان ما شاه مکان وجود دارد . برای علمی نظیر جفر و حروف به شیوه ای که اکنون در جهان اسلام وجود دارد . تا آنجا که فقیر اطلاع دارم عالم خاصی به شکل شاه مکان جادوی های سه گانه وجود ندارد . شاید علت این امر را باید در ماجرای خلقت  جستجو نمود . زیرا که شاه مکان ها در دوران پیش از خلقت آدم صفی الله بر روی زمین تشکیل و مورد استفاده قرار می گرفتند و بیشتر با علوم و فنون کهن مرتبط هستند و علم جفر و حروف به شیوه کنونی آن در تمدن اسلامی شکل گرفته است .
و برای این علم ( جفر و حروف )بستری مناسب تر از وجود انسان در هستی موجود نمی باشد .

از امکنه خاص برای تسریع در پیشرفت معنوی سخن گفته شد . اما یکی از مهمترین راه های عملی ای که غربی ها در موارد محدود موفق شده اند که از آن برای غلبه بر زمان استفاده کنند . سفر با جسم مادی به عوالم این موجودات یا بعضی عوالم دیگر  است . در بعضی عوالم شخص سالک مدت ها زندگی می نماید . و چون به عالم ما باز می گردد . تنها ممکن است چند دقیقه یا چند ساعت یا چند روز  غیبت داشته باشد . 

نکته 9 : میزان غیبت به نسبت زمان در عالم مقصد با عالم مبدأ و همچنین  میزان حضور در عالم مقصد بستگی دارد .
نکته 10 : در چنین  سفرهایی سالک  باید  بتواند جسم مادی خویش را با خود به همراه ببرد . و جسم  سالک در هنگام ورود به عالم مربوطه تطابق لازم را با آن عالم کسب می نماید . یعنی باید  بدن عنصری سالک در عالم مادی ناپدید شود .
اگر بدن عنصری سالک  در عالم ما وجود داشته باشد . و سالک با جسم اثیری سفر نماید .
اگر در اثنای سفر مشکلی برای بدن عنصری پیش بیاید و  قلب بدن عنصری از کار بیفتد رشته ارتباط قطع خواهد شد و سالک سفر نموده در آن عالم خاص محبوس می شود . و این سالک دیگر مرکبی برای بازگشت با عالم مادی در اختیار ندارد . البته در اینجا نیز ساحران کهن در جادوی سیاه  با آیین های خاص قربانی ، شخصی مستعد را به شیوه ای خاص  قربانی می نمودند . و روح محبوس شده  را به جسم قربانی فرا می خواندند تا در جسم قربانی به حیات خویش ادامه دهد . 
در انجمن های مخفی اروپایی به طور محدود موفق به انجام این کار شده اند .

ادامه دارد ...

#شاه_مکان  #فنون_کهن #جادوی_سفید #خاکستری #سیاه
#ساحران_کهن

@soltannasir
⚫️⚪️🔘⚫️⚪️🔘⚫️⚪️🔘

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 380
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 617
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 617
  • بازدید ماه : 617
  • بازدید سال : 99,155
  • بازدید کلی : 1,167,593