loading...
سلطان نصیر

 

       { درد و دل 34} 

 

 { انتقاد از وضعیت پژوهش در علوم انسانی در کشور و تحلیلی بر داستان جمشید و آنچه تا کنون گفته شده است 9} 

 

حیطه نظریه پردازی بسیار محدود می شود . ....

ادامه 👇👇👇

اما غربی ها چنانچه پیشتر گفته شد دارای موسسات خصوصی و نیمه خصوصی هستند . که در همه زمینه های علوم , تحقیقات دامنه داری می نمایند . 

این موسسات و آزمایشگاه ها گاه وابسته به ارتش و یا سازمان های جاسوسی کشورهای غربی هستند. (موسسات نیمه خصوصی) 

و گاه وابسته به انجمن های مخفی نظیر لژهای ماسونی می باشند . 

برای مثال لژ بزرگ لندن و لژ بزرگ اسکاتلند و یا لژ بزرگ لس آنجلس و لژ بزرگ نیویورک و لژ بزرگ پاریس و یا بنیاد صهیونیستی راک فلر و سازمان ایلومیناتی جهانی همه موسسات خصوصی تحقیقاتی در اختیار دارند . که در اکثر علوم دانشمندانی در این موسسات در حال تحقیق و پژوهش و نظریه پردازی می باشند .

آنان در حیطه هایی نظیر تاریخ دنیای  باستان و باستان شناسی  و تاریخ معاصر و زمین شناسی و دیرینه شناسی و جغرافیا و جامعه شناسی و روانشناسی و علوم سیاسی و اقتصاد و فلسفه و جانورشناسی و ژنتیک و بیو تکلونوژی و داروسازی و فیزیک و نجوم جدید  و هیئت و نجوم قدیم و نجوم احکامی و شیمی و اسطوره شناسی و ادیان و عرفان های مختلف و علوم غریبه و خفیه و ماورا (علوم روحی و فراروانشناسی ) و تمامی انواع علوم جدید و قدیم متخصصینی در اختیار دارند . که در راستای نظام فکری غیر الهی و معتقد به ماورا برای آنان به تحقیق می پردازند .

این متخصصین دست آوردهای علمی جامعه دانشگاهی و علمی (ظاهری) غرب را در اختیار دارند . و خود نیز با تحقیقاتی در راستای علمی مورد نیاز به تحقیق در باب آن مسئله می پردازند منتهی از دریچه ای متفاوت (اعتقاد به ماوراء)

من باب مثال در علم ژنتیک دانشمندان این علم به بررسی های ژنتیکی انسان و حیوانات می پردازند و سعی دارند که قدمت گونه انسان و تاریخ زندگی بشر را در یابند . همچنین با بررسی های ژنتیکی انسان ها علت بیماری های ژنتیکی را در یابند و همچنین سعی نمایند که با دانستن این مسئله که کدام ژن ها با قدرت و سلامتی جسمی ارتباط دارد و یا کدام ژن ها با  هوش انسان مرتبط است . یا کدام ژن ها با پیری و جوانی مرتبط است و .... دست به اصلاح ژنتیکی انسان ها بزنند و بقول خویش سعی نمایند که ابر انسان تولید نمایند .

در این موسسات خصوصی  که وابسته به انجمن های مخفی یا سرویس های جاسوسی و یا ارتش است . 

علاوه بر موارد یاد شده , سعی می نمایند که با دستکاری در حیطه غذا و دارو ,  بیماری های مختلف  برای مردمان , علی الخصوص مسلمین جهان ایجاد نمایند . 

و حتی در حال کار کردن بر روی تفاوت های ژنتیکی مردمان کشورهای مختلف می باشند . تا بتوانند در هر کدام از نژادها بنا به خصوصیت ژنتیکی آن نژاد تغییرات لازم را ایجاد نمایند . 

برای مثال مردمان خاورمیانه احساسی و خدا باور هستند و به جهان ماوراء عموما اعتقاد دارند . در این کشور ها علاوه بر اینکه از طریق فرهنگی (رسانه ها) بی بند و باری و فحشا و کفر را ترویج می نمایند . از جنبه ژنتیکی و هم 

 بیو تروریسم  نیز در حال کار کردن بر روی مواد و ویروس هایی هستند که بتواند . کفر و قسی القلب بودن را  در میان مردمان خاورمیانه  گسترش دهند . 

 

هر چند به اعتقاد فقیر موفقیت در انجام چنین پروژه ای کار آسانی نیست زیرا نژادها در هم آمیختگی دارند . و نباید  نسبت به  مسائلی از این قبیل سریع واکنش نشان داد . 

و همچنین از خبرهایی از این دست , 

 بی تفاوت هم نباید گذشت .  زیرا اصل مطلب کاملا درست است . ولی  تاثیر آنچه آنان واقعا در حیطه عمل بدان دست یافته اند را تنها گذر زمان مشخص می نماید . 

 باید  بررسی های لازم انجام شود . زیرا به نظر می آید که خود آنان نیز در حال بررسی نتیجه آنچه بدان دست یافته اند می باشند .

تا اینجا هر چه گفته شد در باب ژنتیک نکته ای عجیب و تازه ای نبود زیرا در سطح جامعه اخبار آن وجود دارد . 

و این خود نتیجه زحماتی است که  دشمن شناسان ما در این باره کشیده اند . 

اما در ادامه به بررسی ژنتیک و ماوراء و آزمایش های آزمایشگاه های فوق سری غربی ها خواهیم پرداخت 👇👇👇

 

#درد_ودل #ژنتیک #خاورمیانه #انجمن_های_مخفی #فراماسونری

#ایلومیناتی

@soltannasir 

🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 398
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 691
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 691
  • بازدید ماه : 691
  • بازدید سال : 99,229
  • بازدید کلی : 1,167,667