loading...
سلطان نصیر

https://t.me/soltannasir/3797

کلیپ ائتلاف ضد سانسور بخش بیست و یکم 

{همه رویدادهای بزرگ شما در زندگی در اینجا در زمین است که باید در ذهن خود در وجود خود بیاموزید بنابراین ما همچنین می توانیم تحت تأثیر کنترل های هوشیاری از طرف دیگر قرار بگیریم. . آگاهی یک چیز ابدی است. 
برای محافظت از خود در برابر تأثیرات منفی بیرونی، شما باید توجه داشته باشید که این چیزها اساسا وجود دارند. در حالی که ناتو صربستان را به مدت 3 روز بمباران کرد. هیچ اتفاقی رخ نداد تا اینکه هزاران نفر به خیابان ها رفتند و انرژی آنها وضعیت را تغییر داد. 
زمانی که ما در اینجا زندگی می کنیم برخی افراد در جوانی می میرند و می روند و برخی دیگر خیلی پیر می شوند. این بستگی به درس ها و مراحل یادگیری دارد که آنچه شما باید انجام دهید هنوز در پیش روی شماست.
من برای شما مثالی می زنم که بارها در موقعیت های مرگبار بوده ام. به عنوان مثال، زمانیکه در ایبیزا (Ibiza) در اسپانیا بودم فکر می کردم مثل 15 سالگی می توانم موتورسواری کنم. موتوری اجاره و روشن کردم. سپس دیدم واژگون شده ام و از موتور افتادم. }

ادامه...👇

@soltannasir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3004
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 367
  • آی پی دیروز : 209
  • بازدید امروز : 575
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 32
  • گوگل دیروز : 79
  • بازدید هفته : 575
  • بازدید ماه : 575
  • بازدید سال : 99,113
  • بازدید کلی : 1,167,551