close
تبلیغات در اینترنت
{پیوند اسطوره با دین 128}
loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

سلطان نصیر

@soltannasir        {پیوند اسطوره با دین 128}   {شباهت های اهل فتوت و خاکسار با آیین مهری 50}    ادامه...👇   {...اینگونه فرزندان چون زیر دست پدر (ماسون) تربیت شده اند، می توانند در هیجده سالگی به وظائف یک فراماسون مبتدی پی ببرند و اسرار را حفظ کنند. فراماسون ها از عضویت فرزندان…

{پیوند اسطوره با دین 128}

@soltannasir

 

     {پیوند اسطوره با دین 128}

 

{شباهت های اهل فتوت و خاکسار با آیین مهری 50} 

 

ادامه...👇

 

{...اینگونه فرزندان چون زیر دست پدر (ماسون) تربیت شده اند، می توانند در هیجده سالگی به وظائف یک فراماسون مبتدی پی ببرند و اسرار را حفظ کنند. فراماسون ها از عضویت فرزندان خود دو نظر دارند :

1_ کسی که به عضویت لژ می پذیرند که از هر حیث مورد اعتماد و اطمینان است.

 

2_با عضویت «گرگ زاده» ها در لژهای فراماسونی تسلسل خانواده ها در این سازمان ادامه می یابد.

 

3_پیوند گرگ زاده ها با دستگاه حاکمه هر کشور با عضویت بچه های فراماسونری در لژها محکمتر می شود و بدین ترتیب همیشه کارهای مهم مملکتی در دست «خودی» هاست. شرط ورود شخص عادی به لژ در درجه اول داشتن 21 سال است.

داوطلب باید مردی «آزاد» باشد. در فراماسونری حرفه ای منظور از آزاد «برده» نبودن است. بنایان قرون وسطی کسی را که «برده» و «رعیت» بود به عضویت فرقه خود نمی پذیرفتند. امروز که ارباب و رعیتی و بردگی از بین رفته، فراماسون ها شرط ورود داوطلب را «نداشتن عقاید سیاسی مخصوص» می دانند. داوطلب ورود به لژ باید آزادی فکری هم داشته باشد تا بتواند نظریه های عقلانی و منطقی رو ولو_ برخلاف عقاید خود بپذیرد.

داوطلب باید ناقص الاعضاء نباشد و نسبت بوطن و زاد و بوم 👈خویشتن نیز تعصب نداشته باشد.

وقتی کسی داوطلب ورود به لژ می شود، 👈سازمان اطلاعات لژ مأمور تحقیق درباره او می گردد و پس از تحقیقات لازم سه نفر فراماسون عضو لژ ورقه عضویت وی را امضاء می کنند. در بعضی لژها سه مأمور تحقیق درباره خصوصیات اخلاقی، سیاسی و اجتماعی او می شوند. نفر اول مأمور می شود که در خصوص علاقه داوطلب به خانواده و میهنش تحقیق کند.

نفر دوم مأمور می شود که اطلاعات و عقاید فلسفی عضو جدید را درک کند.

سومین نفر می بایستی درباره عقاید سیاسی و مسلک و مشرب اجتماعی وی تحقیق نماید کلیه اطلاعات مکتسبه در پرونده جمع آوری می شود و برای تصویب شورای عالی یا هر مرجعی که تعین شده است ارسال می گردد.

شورای عالی پرونده را در حضور اعضای مجمع مطرح می نماید و رأی می گیرد که آیا داوطلب را به عضویت بپذیرند یا نه?

آن قسمت از اعضای مجمع که موافق با عضویت آن شخص هستند رأی موافق یا مهره سفید و مخالفین با مهره کبود رأی می دهند.

پس از آنکه داوطلب آراء موافق کافی بدست آورد، جلسه مقدماتی برای آشنائی با او تشکیل می شود.

طبق اساسنامه ای که در اکثر 👈لژها هست وقتی هفت عضو مجاز فراماسونری در نقطه ای باشند می توانند برای تربیت یک عضو جدید و آشنا کردن وی به رموز فراماسونری یک لژ موقتی تشکیل بدهند. ولی ادامه کار لژ مزبور بسته به کسب اجازه از لژ اصلی است و مثلاً در انگلستان باید از «لژ بزرگ وابسته» کسب اجازه کرد. 

 

«اولین جلسه»

 

پس از اینکه عضویت داوطلب تصویب شد، معرفین او را در روز مقرر وارد لژ می کنند. وقتی داوطلب وارد جلسه می شود هیچ کسی را نمی شناسد، برای اینکه اعضای لژ «فراماسونری» نقاب بر صورت دارند. شخص تازه وارد را ابتدا به اطاق «تفکر» راهنمائی می کنند. در اطاق تفکر یک اسکلت (یا عکس اسکلت) و چند جمجمه استخوانی با داس مرگ بطور وحشت آوری قرار دارد و دو شعار بدین شرح به دیوار نصب شده است : 👇

 

1_اگر برای تحصیل مال و جاه و مقام به اینجا آمده ای خارج شو زیرا اینجا به تو پول و مقام نمی دهند.

 

2_اگر آمده ای بدانی چه خبر است و تماشا کنی، بدان که هیچ چیزی که قابل تماشا باشد در اینجا وجود ندارد.

در این اطاق فقط یک میز و صندلی است که روی میز قلم و کاغذ قرار دارد و متون چاپی وصیتنامه، قسم نامه و اعترافات است. وقتی داوطلب آنچه را که به او دیکته می کنند نوشت، ناظم لژ که نقاب به صورت دارد او را به اطاقی که اعضاء مجمع عمومی و برجسته لژ نشسته اند می برد و پس از تصویب آنچه داوطلب نوشته 👈ناظم او را برای رفتن به محفل آماده می کند. و نقاب سیاه به صورت او می زند و یک طناب به گردنش می اندازد. سپس 👈یک دست و 👈یک پای او را از آستین و پارچه شلوارش بیرون می آورد و در حالیکه به 👈طناب او را می کشد و کلیه لوازم فلزی اش، شمشیر، هفت تیر و غیره از او گرفته شده وی را به جلسی رسمی می برد. در اطاق آزمایش 👈ناظم بلافاصله از وی کناره گیری می کند. و عضو جدید وسط اطاق قرار می گوید : چشمهای خود را باز کن. عضو جدید بعد از دریافت اجازه دستمال را از روی چشم بر می دارد و چشم او به عده ای از اشخاصی می افتد که مثل موقعی که وارد لژ گردیده است نقاب بر صورت دارند ولی سرشان پوشیده نیست و سر پوش «طیلسان» را از سر دور کرده اند.

مردی که رئیس لژ یا قائم مقام او می باشد خطاب به عضو تازه وارد می گوید آیا برای آزمایش حاضر هستی ? 

و عضو تازه وارد جواب می دهد بلی ای معمار بزرگ، بلی ای آقا. }

 

ادامه...👇

 

 

@soltannasir

⚫️⚪️

برچسب ها : سلطان نصیر , جن , جنیان , رمل , جفر , اسرار , پری , ظهور , منجی , امام زمان , ارماگدون , نبرد خیر و شر , اسطوره , علوم غریبه , تسخیرات , سحر , جادو , طلسم , خدایان باستانی اله های باستانی , قبالیست سیر و سلوک ,
بازدید : 0 تاریخ : دوشنبه 20 فروردين 1397 زمان : 22:19 نویسنده : نویسنده مقالات کانال تلگرام سلطان نصیر نظرات ()
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز

آمار سایت
  • کل مطالب : 1346
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 0
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 306
  • گوگل امروز : 40
  • گوگل دیروز : 53
  • بازدید هفته : 397
  • بازدید ماه : 7,094
  • بازدید سال : 39,448
  • بازدید کلی : 93,994
  • مطالب